Alla inlägg under december 2013

Av jennasotroligaliv - 5 december 2013 20:37

jag vill att det ska vara William men de borde var daniel men de verkar vara eddie.


som jag har berättat tidiager i bloggen så var det ju en kille som hette eddie, den tatuerade snubben med två tårar under ögat, som flörtade väldigt mycket med mig. sen blev han tsm med hans sons mamma igen. jag brydde mig inte så värst mycket direkt. men det var just det att de tog inte lång tid innan han började igen. denna gången mer allvarligare.  

han gjorde slut med sin tjej och har tydligen velat ha mig jätte länge. visst han är underbar. och jag kan ju inte sluta tänka på william ... plus dagen före han skrev de satt jag och ellinor och lovade varandra att vara singlar till swedenrock. fan också fan...


Ovido - Quiz & Flashcards