Direktlänk till inlägg 14 november 2013

vin, sex och obesvarade frågor

Av jennasotroligaliv - 14 november 2013 14:02

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. jag har mycket att skriva om just nu, men det kommer bara helt enkelt inte ut.

kan de vara för att jag kanske skämms lite? eller bara att jag är glad, stolt och ledsen på samma gång, eller är jag ens ledsen?


William kom hem till mig igår, jag blev så otroligt glad. vi drack vin.

och vi drack lite mer vin.

och lite mer.

tills jag... hade fått kanske ett glas för mycket och börjar prata om att jag faktiskt gillar honom..

då tänkte jag: detta är ett bra tillfälle att få veta vad han vill så jag inte går och väntar på ingenting..

men jag kan ju säga att jag känner ju inte likadant nu.

jag är väll stolt över mig för att jag sa de, att jag äntligen vågade!


Men svaret kanske inte riktigt var de jag hoppades på.. eller var det?

jag fick inget direkt svar, utan han mer sa att jag var en schysst tjej(?) men inte vill hoppa in i nått förhållande nu direkt.

och nej jag vill inte heller hoppa in i ett förhållande, det är ju bland de läskigaste som finns.


men vad är det han menar!?

vad försöker han säga? gillar han mig? gillar han mig inte? försöker han bara att inte såra mig?


för han kom till en fest förra veckan för att jag var där och jag bad honom att komma, när han satt på bordet och drog mig till hans famn.


och inatt när vi satt här i min soffa i min lägenhet och drack vin och han la handen på mitt lår.


man brukar säga sex utan kyssar är bara helt vanligt sex. och det är helt vanligt för mig. men med han...

han kysste mig helatiden under sexet.

han låg och höll om mig hela natten.


jag har aldrig varit så bekväm som jag är när jag är med honom. och trygg.


vad ska jag göra?.. gå vidare eller fortsätta?

om det är någon kille där ute som läser detta. vet ni vad han menar?

har ni varit med i samma situation?

och ni tjejer där ute, ni kanske vet hur man blir när man är helt kär så man pruttar regnbågar.


jag vet att det kanske är onödigt att fortsätta kämpa, att det kanske inte är värt att kämpa så mycket för någon. nä jag vet inte, jag kanske bara är helt rubbad i huvudet som kämpar så mycket.


och det här med kärlek, nu blev jag bjuden på dejt också av jens, och Malte skrev just att han ska flytta ner och kommer våldgästa mig mycket! allt kommer som en jävla chock!


SKA JAG ENS GÅ PÅ DEJTEN?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennasotroligaliv - 25 juni 2014 02:19


Vi alla som nu har följt denna bloggen vet ju i princip grunderna till allt nu. Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu, men jag har haft så fullt upp.. med livet. allt som händer.   Jag har sedan 2 år tillbakar absolut gillat en kil...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 21:52

Är det så att vi faktiskt kan kämpa för vårt andra val? okej ta inte den frågan fel nu. de jag menar med andra val.. är genom kärleken, vi alla har ju en person som vi vill ha! och en som vi vill ha lite mindre. för allt hanndlar om att vi alla är ...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 00:12

kunde inte undvika att tänka på att vi alla lever i en värld där vi är fångar medan fångvaktaren är vi själva. Allt går ut på att få bekräftelse för att vi ska kunna må bra. Att hela världen är uppbyggt på pengar. Vi äter jobbar sover och dör, hä...

Av jennasotroligaliv - 23 mars 2014 22:53

Att vara kär är som att blotta strupen, att faktiskt våga vara svag för en stund... En känsla som kärleken är något som vi ständigt tränger väck för att förbli starka, men också det som vi inte alltid räknar med... att förbli ensam.   Att vi aldr...

Av jennasotroligaliv - 9 januari 2014 02:15

som förra inlägget så trodde jag att slutet var nära. men det blev bara värre, jag och min mor sa upp kontakten med varandra nyligen. min far lämnade mig för sin nya familj för ett par år sedan. så jag har ingen familj, vänner som dör, ingen kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards