Direktlänk till inlägg 20 november 2013

19 fiaskon och kanske 1 födelsedag

Av jennasotroligaliv - 20 november 2013 12:40

det är min födelsedag imorgon... den värsta dagen på hela året

det såg min mamma till att det blev.

jag har aldrig någonsin haft en bra födelsedag.

på något sätt varje år så får min ''familj'' mig att gråta. få mig att känna att jag är värdelös.


efter att ha gråtit i några nätter i rad och knappt fått någon sömn, så känner man sig lite borta...

blir 20 år. jag antar att det enda bra med denna dagen kommer att vara att jag kan börja köpa på bolaget.


eftersom att alla andra år har blivit skit så ska jag fan se till att detta blir en minnesvärd födelsedag!

på fredagen ska jag hem till bröderna käka lite tårta sedan sticker jag till göteborg på fredagen till min polare och dricker lite vin och har en myskväll. sedan på lördagen så sticker vi hem till en annan polare i stan i göteborg för att förfesta sedan sticker vi ut på krogen för att fira mig! hoppas detta blir en bra helg. jag hoppas verkligen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennasotroligaliv - 25 juni 2014 02:19


Vi alla som nu har följt denna bloggen vet ju i princip grunderna till allt nu. Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu, men jag har haft så fullt upp.. med livet. allt som händer.   Jag har sedan 2 år tillbakar absolut gillat en kil...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 21:52

Är det så att vi faktiskt kan kämpa för vårt andra val? okej ta inte den frågan fel nu. de jag menar med andra val.. är genom kärleken, vi alla har ju en person som vi vill ha! och en som vi vill ha lite mindre. för allt hanndlar om att vi alla är ...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 00:12

kunde inte undvika att tänka på att vi alla lever i en värld där vi är fångar medan fångvaktaren är vi själva. Allt går ut på att få bekräftelse för att vi ska kunna må bra. Att hela världen är uppbyggt på pengar. Vi äter jobbar sover och dör, hä...

Av jennasotroligaliv - 23 mars 2014 22:53

Att vara kär är som att blotta strupen, att faktiskt våga vara svag för en stund... En känsla som kärleken är något som vi ständigt tränger väck för att förbli starka, men också det som vi inte alltid räknar med... att förbli ensam.   Att vi aldr...

Av jennasotroligaliv - 9 januari 2014 02:15

som förra inlägget så trodde jag att slutet var nära. men det blev bara värre, jag och min mor sa upp kontakten med varandra nyligen. min far lämnade mig för sin nya familj för ett par år sedan. så jag har ingen familj, vänner som dör, ingen kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards