Direktlänk till inlägg 12 november 2013

alkohol eller tatuerade tårar i ansiktet

Av jennasotroligaliv - 12 november 2013 17:16

Det hade gått lite mer än en vecka efter att jag hade sett ellr hört något från william. Tills han skrev på facebook... han ville att jag skulle komma dit och dricka lite och umgås. jag blev förvånad och glad men jag kunde inte. 

sen har jag inte hört något från han mer. så nu kommer han försvinna ett tag till och när jag minst anar det eller har släppt honom så kommer han att dyka upp från ingenstans. och det är därför jag ska flytta till göteborg snart för att börja på ny kula.


eftersom att jag inte hade hört nått mer från william så gick jag hem till Eddie igår. Eddie har alltid varit intresserad av mig och han ville att jag skulle stanna över. Visst Eddie är jävligt snygg, jag gillar lite tuffare killar som Eddie, över tatuerade armar osv. men ingen bra kille för mig just nu. han har tårar intatuerade i ansiktet  och har fotboja just nu. 

jag stannade så klart inte över, för vi alla hade väll fattat vad som hade hänt då.

fortfarande inte hört nått från William så funderar på att supa mig full ikväll också och gå över till Eddie.


även om nästan alla här i staden vet vem jag är och har ca500 vänner så är jag ändå ensammast i världen.

min 20års dag kommer snart, och har ingen att fira den med förutom med en flaska koskenkorva. jag har som sagt ingen familj längre. jag trodde att jag hade. men inte ens min så kallade farsa sa grattis till mig förra året och morsan sket totalt i att fira den. så jag och min bästa vän Äwä stack till affären och köpte en tårta till mig och firade den ensamma tills vi gick ut och söp skallen av oss.


det enda jag vill är att william ska veta hur jag känner för honom. 

och om han inte känner samma sak kan han inte bara säga de då så jag kan släppa han helt och flytta här ifrån utan att ha något ouppklarat med han.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennasotroligaliv - 25 juni 2014 02:19


Vi alla som nu har följt denna bloggen vet ju i princip grunderna till allt nu. Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu, men jag har haft så fullt upp.. med livet. allt som händer.   Jag har sedan 2 år tillbakar absolut gillat en kil...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 21:52

Är det så att vi faktiskt kan kämpa för vårt andra val? okej ta inte den frågan fel nu. de jag menar med andra val.. är genom kärleken, vi alla har ju en person som vi vill ha! och en som vi vill ha lite mindre. för allt hanndlar om att vi alla är ...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 00:12

kunde inte undvika att tänka på att vi alla lever i en värld där vi är fångar medan fångvaktaren är vi själva. Allt går ut på att få bekräftelse för att vi ska kunna må bra. Att hela världen är uppbyggt på pengar. Vi äter jobbar sover och dör, hä...

Av jennasotroligaliv - 23 mars 2014 22:53

Att vara kär är som att blotta strupen, att faktiskt våga vara svag för en stund... En känsla som kärleken är något som vi ständigt tränger väck för att förbli starka, men också det som vi inte alltid räknar med... att förbli ensam.   Att vi aldr...

Av jennasotroligaliv - 9 januari 2014 02:15

som förra inlägget så trodde jag att slutet var nära. men det blev bara värre, jag och min mor sa upp kontakten med varandra nyligen. min far lämnade mig för sin nya familj för ett par år sedan. så jag har ingen familj, vänner som dör, ingen kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards