Direktlänk till inlägg 27 november 2013

Känn ingen sorg för mig Göteborg.. jag menar halmstad

Av jennasotroligaliv - 27 november 2013 23:52

För första gången på flera flera år så hade jag faktiskt en rolig och minnesvärd födelsedag!

jag tänkte nästan ingenting på william. 


20 år och stod på VIP listan in till en sjukt fin och rolig krog! vi fick alla drinkar och öl gratis bara för att min polares polare jobbade där och för att det var mig vi firade! och ena snubben som var med spelade tydligen i ett rätt så känt band. minns dock inte vad bandet eller vad han hette!  men han såg bra ut och var väldigt intressant! 

ÅÅH älskade Göteborg!


Men nog med snack om min 20 årsdag! det jag egentligen ville få sagt i detta inlägget är att... Jag antagligen snart kommer att flytta till Göteborg! vända bladet, starta på ny kula i livet! att komma väck från alla droger och all brottslighet. jag menar en liten jävla skitstad som halmstad så är det inte så lätt att starta på ny kula eller lämna dåliga umgängeskretser. för vart du än går vad du än gör eller vart du än ser så är människorna där. och du hamnar med dom iaf!


i Halmstad har vi två olika sorters människor; de tråkiga som går till samma jävla bar träffar samma jävla människor och säger samma jävla saker. sedan har vi dom med lite fart i men som är brottsliga eller tar droger. och eftersom att jag inte vill ha tråkigt eller följa rutiner så blir det att man hänger med det dåliga folket. visst det händer mer saker men kanske inte riktigt bra saker. droger osv..


så snart ska jag gå till soc för att hoppas på att dom beviljar mig en lägenhet i göteborg att jag ska få starta på ny kula i livet och faktiskt må bra och ta tag i mitt liv! och gör dom inte det kommer jag att överklaga tills dom beviljar mig!

och det känns jävligt bra för att jag har min morsa på min sida med.


visst hon hackade på mig från början men efter att jag berättade vilken jävla skit jag satt i så sa hon att hon är på min sida och ska sitta och överklaga med mig.


och jag kommer få flytta ifrån william, ifrån dåligt och obesvarad kärlek!

kanske kommer jag hitta någon där uppe? vem vet?.. kanske kan bli kär på nytt!


20 år, hopplös, olycklig och antagligen snart systembolagets nya stammis!

 
 
Petra:)

Petra:)

28 november 2013 07:15

Hej! Jag är en tjej som gör GRATIS HEATHERS!!! Om du är intresserad kan du ta en liten titt på min blogg och lägga en komentar har just nu veckans blogg!
Vill du veta mer om din heather på kan du kika mig på pewill00 eller skicka mig ett email på pysen.w@live.se

http://www.pewill.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennasotroligaliv - 25 juni 2014 02:19


Vi alla som nu har följt denna bloggen vet ju i princip grunderna till allt nu. Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu, men jag har haft så fullt upp.. med livet. allt som händer.   Jag har sedan 2 år tillbakar absolut gillat en kil...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 21:52

Är det så att vi faktiskt kan kämpa för vårt andra val? okej ta inte den frågan fel nu. de jag menar med andra val.. är genom kärleken, vi alla har ju en person som vi vill ha! och en som vi vill ha lite mindre. för allt hanndlar om att vi alla är ...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 00:12

kunde inte undvika att tänka på att vi alla lever i en värld där vi är fångar medan fångvaktaren är vi själva. Allt går ut på att få bekräftelse för att vi ska kunna må bra. Att hela världen är uppbyggt på pengar. Vi äter jobbar sover och dör, hä...

Av jennasotroligaliv - 23 mars 2014 22:53

Att vara kär är som att blotta strupen, att faktiskt våga vara svag för en stund... En känsla som kärleken är något som vi ständigt tränger väck för att förbli starka, men också det som vi inte alltid räknar med... att förbli ensam.   Att vi aldr...

Av jennasotroligaliv - 9 januari 2014 02:15

som förra inlägget så trodde jag att slutet var nära. men det blev bara värre, jag och min mor sa upp kontakten med varandra nyligen. min far lämnade mig för sin nya familj för ett par år sedan. så jag har ingen familj, vänner som dör, ingen kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards