Direktlänk till inlägg 4 november 2013

död, kärlek och tillbaka på noll

Av jennasotroligaliv - 4 november 2013 00:26

Allt är bra, fast nej. jag borde vara glad. men det började och även slutade med att allt är kaos.

 

 

Allt var bra, tills några dagar sedan. då jag fick veta det.

...tommy var död.

allt rasade, jag började dricka överdrivet igen. 

 

sen kom fredagen. festen. jag var fortfarande ett vrak efter att hade försökt göra allt för att bli lite gladare under de dagarna. Så jag fick veta att min största kärlek skulle komma dit. william. Klart jag blev lite gladare då. och mitt drickande hade ju klart inte lagt sig. jag minns inte mycket, men de jag minns var... att jag blev lycklig för en stund. Han satt på köksbordet, kollade på mig och log, jag log tillbaka. Sen drog han mig intill sig och la armarna runt mig. jag kollade på min kompis och skrek av lycka inombords.

Jag ville aldrig att den kvällen skulle ta slut.

 

 

Sen kom lördagen. Jag ville inte åka ifrån honom, men det enda jag kunde tänka på var tommys död. Jag hann inte mer än att äta två mackor och dricka en kopp kaffe innan jag började med alkoholen igen.

 

Sen kom ju den andra festen. värsta korvfesten. Det var ju bara att välja och vraka. Men jag saknade william, och jag gjorde allt för att inte tänka på Tommys död. 

sen kom en snubbe. rätt ful var han faktiskt vi pratade inte mycket vi slogsmest på skoj med ett uppblåst spöke och dinosaurie, vi hade jätte kul. och där för en sekund hade jag glömt allt, jag hade glömt tommy och jag hade glömt william.

 

festen slutade rätt tidigt, så jag följde med den snubben hem och fortsatte dricka lite till, och ännu mer.. tills man låg där utan byxor i någon annans säng än sin egna. då kom jag ner på jorden igen, började komma ihåg allt istället, sen blev jag mer än glad att han inte fick upp den så vi inte hade sex. Jag skyllde på något fult och skyndade mig hem till morsan. daniel var där med men han hade redan somnat så jag la mig i soffan och allt snurrade men dröjde inte länge innan jag däckade.

 

Nu söndag. jag befinner mig nu på min internatskola. nykter för första gången på flera dagar. Har inte hört något från william. Inget alls. Har för de mestadels bara gråtit idag. 

 

Allt är tillbaka på noll igen. Med en vän mindre och fortfarande ingen william.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennasotroligaliv - 25 juni 2014 02:19


Vi alla som nu har följt denna bloggen vet ju i princip grunderna till allt nu. Jag vet att jag inte har skrivit här på ett tag nu, men jag har haft så fullt upp.. med livet. allt som händer.   Jag har sedan 2 år tillbakar absolut gillat en kil...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 21:52

Är det så att vi faktiskt kan kämpa för vårt andra val? okej ta inte den frågan fel nu. de jag menar med andra val.. är genom kärleken, vi alla har ju en person som vi vill ha! och en som vi vill ha lite mindre. för allt hanndlar om att vi alla är ...

Av jennasotroligaliv - 25 mars 2014 00:12

kunde inte undvika att tänka på att vi alla lever i en värld där vi är fångar medan fångvaktaren är vi själva. Allt går ut på att få bekräftelse för att vi ska kunna må bra. Att hela världen är uppbyggt på pengar. Vi äter jobbar sover och dör, hä...

Av jennasotroligaliv - 23 mars 2014 22:53

Att vara kär är som att blotta strupen, att faktiskt våga vara svag för en stund... En känsla som kärleken är något som vi ständigt tränger väck för att förbli starka, men också det som vi inte alltid räknar med... att förbli ensam.   Att vi aldr...

Av jennasotroligaliv - 9 januari 2014 02:15

som förra inlägget så trodde jag att slutet var nära. men det blev bara värre, jag och min mor sa upp kontakten med varandra nyligen. min far lämnade mig för sin nya familj för ett par år sedan. så jag har ingen familj, vänner som dör, ingen kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards