Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av jennasotroligaliv - 16 oktober 2013 21:34

Alla har vi en han.

En han som man kanske inte riktigt vill ha. vill ha. eller bara skanske inte får.

Jag har i alla fall en han. En han som jag inte borde ha och heller inte har eller får.

 

En han som vi alla vet inte alls är bra för en, men som vi så mycket vill ha.

Min han, heter William.

 

Sedan första stund jag såg honom. Som kanske var för redan två år sedan. så förlorade jag mig direkt. men det där med kärlek är ju lite komplicerat. ni ser... jag började träffa hans kompis istället, eftersom att william inte alls verkade särskilt intresserad av mig. jag och philip (williams kompis) slutade dejta. senare tid fick jag veta att chan hamnade i fängelse och flydde till kristiania, men det är en annan historia som jag får ta någon annan dag.

 

Min "han".. William, är den absolut värsta personen jag egentligen skulle kunnat bli kär i just då. och vad blev jag? BAAM och jag blev helt nerkärad. han knarkar. han har problem med pengar. han har inget jobb. men han är spontan och rolig. jag föll för honom, när jag borde falla för daniel, en kille som är så otroligt omtänksam har bra ekonomi, har jobb, inget problem med varken alkohol eller droger. han är mysig och så men inte så värst rolig. Vi kan ha våra stunder men det har aldrig riktigt klickat.

 

Alla har vi en William och en Daniel.

Det här är bara början av den långa vägen vi ska gå. en lång historia om död och kärlek.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards