Alla inlägg den 28 november 2013

Av jennasotroligaliv - 28 november 2013 23:01

ännu en gång sitter man med droger och alkohol. denna skiten kommer ju aldrig att kunna stoppas! visst jag gillar detta livet men ändå inte.

så nu sitter man här full som fan helt ensam och funderar... 

jag vet inte längre. att snacka med en pedofil på skype och att fundera på att röka en mirakelciggarett.

vad är det för jävla liv jag lever?!


men det är nu! nu kan jag bete mig som fan och hålla på med så mycket skit jag kan för snart flyttar jag till göteborg för att starta på ny kula, få ett jobb och faktiskt vara ordentlig!


och nu vet ju jätte många om att jag har hållt på med massa från hells angels och en massa skit. slutar jag inte denna umgängeskrets snart så kommer detta sluta jävligt illa. 

det ända jag här i luren på skype är... jenna... jenna... jenna osv osv..


ta mig från ddenna skit! allt förutom att fly med majja eller spice osv...

Ovido - Quiz & Flashcards